Johan i hallen

Vill du kontakta Johan i Stockholm? Eller Johan i Göteborg?

När du ringer oss, så svarar Johan i Hallen.


  • Vi har två telefonnummer. Ett till Göteborg. Ett till Stockholm. Det blir enklast så. Du får prata med den säljare som blir ledig först. Det är alltid en matkunnig köttexpert med restaurangvana. Det är alla som svarar i telefon hos oss.

    Bli inte förvånad om vi ställer en del frågor när du ringer och ska beställa. Till exempel vad köttet ska användas till. Frågorna ställer vi för att till exempel förstå hur styckningsdetaljen behöver se ut och hur vi ska bära oss åt för att du ska bli nöjd. 

  • Som du kanske märkt har vi ingen supportfunktion via mejl. Ingen chatfunktion, ingen datastyrd kundtjänst. Inga dataröster som ber dig välja ett sifferalternativ och avsluta med fyrkant. Hos oss sker all kundkontakt mellan två människor. Hos oss åker den människan hem kl 17.00 och lagar mat med familjen. Ringer du senare, får du gärna lämna ditt nummer, så ringer vi upp dig direkt när vi är tillbaka på jobbet.

Tack för ditt meddelande

Vill du fråga, prata, eller berömma? Skriv!


Vill du att vi ringer upp dig så fort vi är tillbaka på jobbet? Undrar du något? Vill du ha hjälp med något? Eller vill du ge oss feedback på våra produkter, leveranser eller något annat? Skriv en rad eller två till oss.